Alla inlägg den 18 mars 2011

Av Johanna - 18 mars 2011 01:59

Sånt som händer när man börjar bli gammal :):)


Vart en riktigt kul kväll igår iaf. Men jag får fan sluta vara vaken halva nätterna... Det tär på mig.. Gammeltant..

Hur som helst.. Vi började med att hänga hemma hos Joonas, medans Joonas själv var på träning gav jag och Make oss på att försöka dricka oss vackra. :D (Det gick skitbra)

Sen drog vi ner på krogen, lat-Joonas orkade inte, fast han är den yngsta av oss.. Säger då det.. =P Krogen var ganska död utav någon anledning så vi bestämde oss för att det är billigare att fortsätta hemma..Blev en sen kväll, sen sov vi sjutton halva dagen.. :)

Efter att vi bestämt oss för att det är dax att röra på fläsket blev det pizza, för att sedan fortsätta hänga i soffan, stooor tycka synd om sig själv tid.. Sova lite till.. Sen åkte vi och hämtade Joonas.. Blev mer soffhäng med Simpsons. Och se där" Klockan är 03:04.. Sen kväll igen.. =P Jag borde skärpa mig..


Jag borde väl försöka mig på att sova lite nu, kommer säkert ändå sova bort hela jävla dagen imorgon.. Fast det får jag inte.. Ska träffa fina Emma på kinarestaurangen.. MMMMMM! Fan va gött det ska bli!!


Godnatt på er!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards