Direktlänk till inlägg 20 mars 2011

Trött-lördag...

Av Johanna - 20 mars 2011 01:29

Hej hopp! =P


Har haft en riktig slöardag idag. Riktigt nice! =)


Igår var jag och åt kinamat med Emma, senare på kvällen gick vi ut och drack några lonkeros. Yummie! =) Runt 1 så drog Emma hemåt för hon skulle upp tidigt för att åka till Oulu(Uleåborg).

På vägen hem mötte jag Opa och grabbarna, så det blev en helkväll =P Jag tror vi var på sammanlagt 4 olika barer innan vi drog hem. Jag, Antti och Opa var vakna hela natten.. tror jag somnade runt 8-8:30, sov 2 timmar, sen gick jag till snöslottet för att dricka lite varm choklad med Make när han jobbade..

Kan säga att efter det somnade jag som en bebis och sov till 20:30. Haha.. Nu sitter jag här med Joonas och kollar på Simpsons.. Han har dock slocknat. :D:D Trött pojke.. =P

Ska bli riktigt nice att vakna upp pigg och kry på en söndag som omväxling. Blir att städa och tvätta hela dagen. Det behövs.. =P

Jag bor faktiskt med en liten gris. :D:D


Nähe.. klockan är halv 4.. kanske ska ta mig en dusch och krypa ner i sängen ändå. Annars finns nog risken att jag sover bort hela dagen imorgon iaf. =P


Sov gott folket!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 16 november 2014 13:19


Halloj!   Åter igen har jag missat att uppdatera. Det har ju hänt en del sedan sist. Vår lilla pojke, Noah, har kommit till världen. Den 4.10.2014 kom han äntligen ut efter många dagars smärtsamma sammandragningar.  Vi åkte in på natten till ...

Av Johanna - 1 oktober 2014 19:18

Sov inte en blund på hela natten. Har haft värkar som startade runt midnatt och höll i sig. Det började med 5min mellanrum. Men i och med att jag läst att det ska göra så ont att man inte kan stå, gå, andas när det är på riktigt tänkte jag att det ...

Av Johanna - 29 september 2014 20:01

Allt händer samtidigt.. Både tråkiga och roliga saker. Den här helgen och början på veckan har verkligen satt en gravid kvinnas känslor och tankar upp och ner. Det började i fredags kväll. Marko kom in med hundarna efter en promenad och jag mär...

Av Johanna - 23 juli 2014 22:07

DEN HÄR VÄRMEN!! Hjälp... Nej, jag vet man ska inte klaga och ja, jag gnällde i vintras när det var för kallt. Men seriöst, måste det vara allt eller inget? Jag är svensk och lagom är alltid bäst! Det har varit tryckande värme i flera veckor ...

Av Johanna - 5 juli 2014 22:27

Det är nästan 2 år sedan jag skrev senast. En hel del har hänt sedan dess.   Såg att i mitt förra inlägg berättade jag om att vi skulle åka upp till Ivalo och plocka bär. Vi kom till Ivalo, men det blev aldrig någon bärplockning. Vi hann vara...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards