Direktlänk till inlägg 26 mars 2011

Lördag =)

Av Johanna - 26 mars 2011 09:40

hellooouu...


Vaknade relativt tidigt idag för att vara jag. Woohoo! ;)


Vet inte riktigt vad jag ska skriva om, är rädd att jag kommer bli magsjuk då jag lyckades vara hemma hos en kompis när han blev sjuk. Och eftersom jag troligen är världens bästa kompis så stannade jag och tog hand om stackaren hela dagen. Misstänkte att jag säkert redan blivit smittad. Nu mår jag lite konstigt, men jag vet inte om det är pga det eller om det bara är hunger.

Håller tummarna för att jag ska slippa kräkas. Kräkas är ÄCKLIGT! =P


Har inga direkta planer för dagen, får se vad som händer.. Opa är inte hemma, han åkte till nån stuga någonstans för att fira födelsedag. Hoppas dom får kul! =)


Nähe.. Nu har jag nog hjärnsläpp. Detta är troligen det mest ovärda blogginlägget i historien!


See ya!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 16 november 2014 13:19


Halloj!   Åter igen har jag missat att uppdatera. Det har ju hänt en del sedan sist. Vår lilla pojke, Noah, har kommit till världen. Den 4.10.2014 kom han äntligen ut efter många dagars smärtsamma sammandragningar.  Vi åkte in på natten till ...

Av Johanna - 1 oktober 2014 19:18

Sov inte en blund på hela natten. Har haft värkar som startade runt midnatt och höll i sig. Det började med 5min mellanrum. Men i och med att jag läst att det ska göra så ont att man inte kan stå, gå, andas när det är på riktigt tänkte jag att det ...

Av Johanna - 29 september 2014 20:01

Allt händer samtidigt.. Både tråkiga och roliga saker. Den här helgen och början på veckan har verkligen satt en gravid kvinnas känslor och tankar upp och ner. Det började i fredags kväll. Marko kom in med hundarna efter en promenad och jag mär...

Av Johanna - 23 juli 2014 22:07

DEN HÄR VÄRMEN!! Hjälp... Nej, jag vet man ska inte klaga och ja, jag gnällde i vintras när det var för kallt. Men seriöst, måste det vara allt eller inget? Jag är svensk och lagom är alltid bäst! Det har varit tryckande värme i flera veckor ...

Av Johanna - 5 juli 2014 22:27

Det är nästan 2 år sedan jag skrev senast. En hel del har hänt sedan dess.   Såg att i mitt förra inlägg berättade jag om att vi skulle åka upp till Ivalo och plocka bär. Vi kom till Ivalo, men det blev aldrig någon bärplockning. Vi hann vara...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards