Alla inlägg den 29 mars 2011

Av Johanna - 29 mars 2011 19:41

Mjaha.. Då var man sjuk igen..

Ligger relativt utslagen på soffan och glor på Simpsons. Ganska nice faktiskt! =)

Men det vore ju gött om någon kunde ta hand om mig! Jag vill ha godis och cola!!!

Tycker bestämt att min kära roomie gör ett dåligt jobb då han drog till Hemingways för att dricka kaffe.. Inte coolt! Ska smiska hnm när jag fått orken tillbaka =)


Den här jävla hostan retar gallfebern på mig!! Jävla rethosta! Och känner jag mig själv rätt kommer den hålla i sig i ungefär en månad. Som vanligt..

Tyckte att jag precis blivit frisk från förra omgången när jag var förkyld! Skit...

Men men. Bara att bita ihop.. =P


Av Johanna - 29 mars 2011 02:33

Klockan är 03:33 och jag kom precis innanför dörren...


Har haft en heldag med Make och Leevi. Vi var i snöslottet igen. Hehe Leevi gillar det stället, jag med faktiskt, solen sken och det blåste inte som det annars brukar göra om det inte är -30 grader kallt.. =P Så det blir mycket frisk luft och sol när man är där. =)

Sen tog vi oss hem till Joonas en sväng. Han har lyckats smitta mig med förkylning, precis vad jag längtat efter.. Min älskade hosta är tillbaka! Woohoo! =(

Men sånt är livet. Försöker leva efter Barneys visdomsord: When I am sick, I just stop being sick and be awesome instead! True story.. =) Känner mig mindre awesome för tillfället dock. Tung i huvudet, det kittlas i halsen hela jävla tiden och minsta ansträngning får mig att nästan avlida.. PLÖH!

Men jag ska inte klaga... =P


Har ett litet bekymmer med hunden där hemma.. Det är lite jobbigt faktiskt.. Det funkar inte som det borde, tråkigt, men så är det med vissa människor.. Ska ha kakan och äta den.. Typ..


Hur som.. Jag borde krypa ner i min skönaste säng och sova bort förkylningen.. Vore skönt!

Får se hur vädret blir imorgon, kanske blir till att åka iväg och grilla med grabbarna eller nått.. =)


God natt folket!


                 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards