Direktlänk till inlägg 18 april 2011

Rubrik saknas

Av Johanna - 18 april 2011 00:18

tjohej. =)


Ligger utslagen på golvet med datorn efter en ca 1,5 timmes promenad runt Kemi med Tero. Riktigt nice natt faktiskt. Det blåser som vanligt, men det var helt klart på himlen och en stor fullmåne som lyste upp ordentligt! =)


Helgen har varit nice. Massa kul att se hnm igen! =)

Igår festade vi till ganska ordentligt. Jag hade inte riktigt planerat att göra det, men när Mikko kom men en flaska 'moonshine' och sa här dricker du upp det här glaset inom 2min får du hela flaskan. Sagt och gjort. =D

Sen gick vi till chillout en sväng, träffade Henna och Brenda där och drog vidare till Koodi. Senare bar det av till Corner. Helkväll. Vid 5tiden gav jag upp och knatade hemåt. Då hade solen redan börjat gå upp. Härligt att se att sommaren är på väg. =)


Idag har varit en riktig slöar dag. Jag och Tero gick och åt på Hesburger, sen åkte jag för att lämna tillbaka en kompis nycklar. Hängde där en stund innan jag åkte hem igen för att kolla på ghost rider med Tero, Opa och Katja. Jävla skitfilm det där. :D:D


Nu borde jag verkligen sova, ska upp och ta mig till skolan imorgon. Sen blir det till att skjutsa Tero till Oulu flygplats.. =(


Godnatt!

           

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 16 november 2014 13:19


Halloj!   Åter igen har jag missat att uppdatera. Det har ju hänt en del sedan sist. Vår lilla pojke, Noah, har kommit till världen. Den 4.10.2014 kom han äntligen ut efter många dagars smärtsamma sammandragningar.  Vi åkte in på natten till ...

Av Johanna - 1 oktober 2014 19:18

Sov inte en blund på hela natten. Har haft värkar som startade runt midnatt och höll i sig. Det började med 5min mellanrum. Men i och med att jag läst att det ska göra så ont att man inte kan stå, gå, andas när det är på riktigt tänkte jag att det ...

Av Johanna - 29 september 2014 20:01

Allt händer samtidigt.. Både tråkiga och roliga saker. Den här helgen och början på veckan har verkligen satt en gravid kvinnas känslor och tankar upp och ner. Det började i fredags kväll. Marko kom in med hundarna efter en promenad och jag mär...

Av Johanna - 23 juli 2014 22:07

DEN HÄR VÄRMEN!! Hjälp... Nej, jag vet man ska inte klaga och ja, jag gnällde i vintras när det var för kallt. Men seriöst, måste det vara allt eller inget? Jag är svensk och lagom är alltid bäst! Det har varit tryckande värme i flera veckor ...

Av Johanna - 5 juli 2014 22:27

Det är nästan 2 år sedan jag skrev senast. En hel del har hänt sedan dess.   Såg att i mitt förra inlägg berättade jag om att vi skulle åka upp till Ivalo och plocka bär. Vi kom till Ivalo, men det blev aldrig någon bärplockning. Vi hann vara...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards