Alla inlägg den 9 maj 2011

Av Johanna - 9 maj 2011 20:16

Har haft mor min på besök över helgen. Och hon tog med sig en överraskning till mig. Min kusin Samuel! GUUUD vad kul det var att se dem igen! =)

Helgen har varit supermysig.

Vi har umgåts, promenerat, ätit god mat och festat lite förstås. ;)

I fredags lyckades jag få ledigt ifrån skolan, vi åkte straxt för 9 på morgonen för att hämta upp dom på Luleås flygplats. Tar ungefär 2timmar att köra dit. När vi kom fram till Haparanda stannade vi till vid ICA Maxi och handlade mat och på bolaget och köpte vin. Omnomnom! Vi lagade grymt god lax och potatis, drack vin och pratade strunt hela kvällen. I lördags så gick vi först en promenad runt Kemi och visade dem runt lite, sen gick vi på Kukko och tog en öl. Efter det blev det buffé på Kinarestaurangen. På kvällen sen kom några vänner över och det blev fest. :D:D

Söndagseftermiddagen gick till bakfylla för mig och Make. Mamma och Samme gick på promenad, hurtbullarna! Haha dom är fan inte kloka! ;)Sen blev det lunch och en sväng till Hemingways innan det var dags att köra tillbaka dem till Lule.

Idag har jag varit sjukt trött. Var i skolan mellan 8:15-13:30 som vanligt och fattade fan ingenting.. Hehe. Totalt hjärnsläpp...Kom hem och somnade vid 16 och vaknade vid 20 tiden.. Bra jobbat Johanna...Kommer bli lätt att somna ikväll.. *suck*

Nu är det hockey på Tv, Sverige-Kanada. Får se hur det går. Väntar fortfarande på Sverige-Finland match jue! Vill sitta i min Sverigetröja bland alla finnjävlar och skrika högt när Sverige gör mål. Hihi!

Får se hur det blir med det. :):)


Ha det gött alla!

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards